Nog een kleine 2,5 maand!

22 juli 2016 - Zoetermeer, Nederland

Ja ja, het begint nu echt op te schieten. Nog een kleine 2,5 maand tot wij naar de andere kant van de wereld vliegen. Op 4 oktober begint de heenreis van maar liefst 39 uur en 10 minuten tot we aankomen in Cairns. Gelukkig hebben we een tussenstop van 20 uur in Singapore. Hier komen wij de tijd wel door, aangezien er op Changi Airport genoeg te doen is.. Van zonnebloemtuinen, tot cactustuinen, sightseeingtour door Singapore, een bioscoop, tot een zwembad op het dak van de airport, Dus ja wij gaan ons daar zeker wel vermaken! Zelfs de heenreis wordt dus al een groot avontuur..

De voorbereidingen zijn zo goed als klaar.. Vliegtickets zijn geboekt, backpack is gekocht, visum is geregeld, de laatste spulletjes en gadgets zijn gekocht, en de lonely planet is goed doorgelezen.

Maar nee, we hebben niet heel veel uitgestippeld.. We weten het beginpunt, en het eindpunt, en daartussen zien we wel wat we doen! We laten alles op ons afkomen.. Voor degene die het nog niet weten, wij gaan van 4 oktober tm 2 januari van Cairns naar Sydney backpacken. Op 2 januari vliegen wij door naar Christchurch, Nieuw Zeeland. In 5,5 week gaan we van zuid naar noord reizen en alle mooie en bijzondere plekjes opzoeken. En als afsluiter gaan wij gewoon nog even een weekje chillen op Bali en de Gili eilanden. Want hé, voor 8 euro meer naar Bali kunnen vliegen, daar zegt niemand nee tegen toch?

Maar goed, over 2,5 maand is het tijd om afscheid te nemen van familie en vrienden. Wij zeggen niet dat we jullie gaan missen (oeps), maar wij zullen zeker aan jullie allemaal denken als wij met kerst op het strand liggen, met oud & nieuw in het prachtige Sydney staan op onze rooftop met een NYE-party, als wij een trip naar de Milford Sound doen, dolfijnen gaan spotten, liggen te chillen op een balinees strand terwijl wij een heerlijke massage krijgen, en als we kangaroo's aan het knuffelen zijn. En wat wij al helemaal niet gaan missen, is het verschrikkelijke koude Nederlandse weer.. Want wij slaan lekker de Nederlandse winter over, ADIOS!

Wij zullen jullie op de hoogte houden via deze blog met verhaaltjes, foto's, video's, en alle leuke momenten van onze reis.

1. Sissi:
    23 juli 2016
    Het gaat al opschieten!! :( :)
  2. Kiet:
    23 juli 2016