Jut en Jul gaan op reis, en nemen mee...

26 september 2016 - Zoetermeer, Nederland

Jaja, Jut en Jul zijn klaar voor de grote reis naar de andere kant van de wereld! Whaaa wat gaat dat snel ineens! Druk bezig geweest met alle voorbereidingen: vaccinaties zitten erin, een aantal tours in Australië alvast gereserveerd, eerste hostel is geboekt, reisverzekering loopt, visum is geprint, bankpas op wereldwijd gezet (best wel slim) en met veel bloed zweet en tranen is onze backpack ingepakt. Want ja, what the hell moeten we allemaal meenemen, en wat niét?! Om even een indruk te geven hoe dit ging hebben wij een filmpje gemaakt en zullen wij ook op onze blog zetten (kopje Video’s)!

Over een week, op 4 oktober, begint onze volgende uitdaging: afscheid nemen van de familie zónder tranen. Nee grapje, dat gaat niet lukken. Wij gaan er lekker een jankfestijn van maken alsof we gaan emigreren en onze ouders nooit meer zullen zien.

Na dit heftige afscheid moeten we maar liefst 13 uur (hoe dan?) stilzitten op de vlucht naar Singapore. Maar gelukkig kunnen wij tijdens deze vlucht ons vermaken met de film Finding Dory, sudoku, handjeklap en kookprogramma's. Om 11.15u verlaten wij de Nederlandse bodem.

Tot die tijd gaan wij nog eventjes de laatste paar dagen werken. Want ja, geld moet ergens vandaan komen. Aankomend weekend hebben wij vol feestjes gepland. Sascha wordt in Australië 21, daar moet natuurlijk in Nederland nog even op gefeest worden. Tegelijkertijd moeten wij het hele weekend al afscheid nemen van familie en vrienden, mehh. Dat is minder leuk.

Maarrrrr, wij kunnen niet wachten om weg te gaan. na 3 jaar sparen, dromen en wachten kunnen wij eindelijk zeggen dat we écht gaan. Wij gaan écht naar de andere kant van de wereld, en we hebben er zin an!

Zodra wij weer wifi en tijd hebben zullen we wat foto's plaatsen en het thuisfront gerust stellen dat wij de vlucht van in totaal 40 uur hebben overleefd en levend zijn aangekomen in Australië. But, irst stop: Singapore!

See you soon guys!

xoxoxox Jut en Jul

1. Daniela:
    26 september 2016
    Hahahaha wat een HEEERLIJK filmpje!! Ik ga jullie zeker weten in de gaten houden :) veel plezier en succes met alle voorpret!
  2. Gon:
    26 september 2016
    Haha...wat een feestje
    Ik krijg er bijna zelf zin in...
  3. Kiet:
    28 september 2016
    Dobbelstenen en yathzee score formulierdjes hebben Amy en mijzelf ook door wat turbulentie momenten in het vliegtuig geholpen, en is weinig plek...... Love you more!!!!
  4. Theo en Tony de Graaf:
    28 september 2016
    Vanuit een zonnig Zuid-Tirol in Italie willen we Femke en je vriendin heel veel plezier wensen en een goede reis naar Down Under.
    We zullen jullie avonturen via internet volgen.
    Sterkte op Schiphol bij het afscheid van je ouders en verdere familie en vrienden.

Groeten van je buurtjes op de Ijsvogelln 6,
    TnT. (Theo & Tony de Graaf)
  5. Bianca Goedegebuure:
    1 oktober 2016
    Geweldig!!
    Ga lekker genieten van de geweldige tijd!
    Ik weet inmiddels wat het is om te reizen!. Geniet van elke seconde!!
  6. Laura:
    1 oktober 2016
    super leuk filmpje hebben jullie gemaakt.
    nog 4 dagen en dan gaan jullie, wat gaat het toch snel. en ik ga jullie natuurlijk super erg missen
  7. Daniëlla:
    2 oktober 2016
    Lief zusje van Mick.
    Heel veel plezier op jullie reis. Geniet en veel zonnetjes.
    love you. Groetjes en liefs Jan. Mick,Angelina en daniella