Daar gaan we dan..

4 oktober 2016 - Schiphol, Nederland

Yes daar is de dag dan. 4 oktober 2016. Lang op moeten wachten, maar daar is die dan eindelijk.
Afgelopen zaterdag en zondag veel gelachen en gehuild met vrienden en familie. Een weekend vol tranen, en gelukkig ook heel veel gelachen. Vanmorgen vroeg opgestaan om de laatste spulletjes te pakken en te controleren. Backpack voor het laatst dichtgeritst. Deze wordt pas weer geopend in Cairns, Australië. Na het inchecken nog heerlijk eventjes een bakkie gedaan met met paps, mams, oma, zussen en vriendinnen. Wat ging de tijd opeens snel. Wat 1 uur was leek wel 10 minuten. En toen kwam het opeens wel heel dichtbij de douane. Na heel veel knuffels en kusjes en verzamelde moed zijn we door de douane. Wat was het moeilijk die laatste keer zwaaien en de hoek omlopen richting de securitycheck. En nu zitten we in het vliegtuig met gemengde gevoelens. Tranen van het afscheid nemen, maar ook tranen van blijdschap. Het besef komt opeens binnen, we hebben het geflikt, kijk waar we zitten het startpunt van een geweldige reis die ons hele leven bij ons zal blijven! De foto's van het afscheid komen erop zodra we een computer hebben!

Bye holland, see you in 4,5 months!!
Jut en Jul

1. Lenie:
    4 oktober 2016
    Kijk.uit naar het volgende verhaal wat zullen jullie genieten .kus Van je ouwe buuf
  2. Rene:
    4 oktober 2016
    Voor jullie was het moeilijk, maar ook voor ons. Na alle tranen moeten jullie lekker gaan genieten van al het moois de komende uren, dagen en maanden. Veel plezier saampjes. Dikke knuffel.
  3. Gon:
    4 oktober 2016
    Meisjes, afscheid nemen is nooit leuk..maar er wacht wat moois. Power Girls het gaat helemaal goed komen xxx
  4. Ron:
    4 oktober 2016
    Ben super trots op jullie. Wat een gaaf avontuur. Het gedag zeggen was moeilijk maar we gaan genieten van alle mooie verhalen en foto's. Heeeeeel veel plezier samen aan het andere eind van de wereld. Dikke kus.
  5. Sissi:
    4 oktober 2016
    Het viel niet mee vanmorgen (snik) maar jullie zijn nu gelukkig al over de helft van de eerste etappe! Heel veel plezier in Singapore en daarna een waanzinnige reis 'Down Under'! Geniet van elke minuut! XX
  6. Marinka:
    4 oktober 2016
    Have fun! Ook in Singapore voor die paar uur (speciaal plekje voor mij). Een reis om nooit te vergeten!
  7. Ank en Ab Quartel:
    4 oktober 2016
    Lieve jut en jul, een geweldige reis wensen wij jullie .wat een ervaringen gaan jullie opdoen.Geniet van alles en veel plezier.veel liefs,ank en ab
  8. Arjan Quartel:
    Lieve allebei,
    Ontzettend veel plezier in Singapore als eerste stop en inderdaad; jullie hebben het geflikt !!! Super trots op jullie !!!

Liefs, Ar XXX
  9. Bep:
    5 oktober 2016
    Lieve jut en jul nu in Singapore geniet ervan groeten en liefs opa en oma ..
  10. Arina:
    5 oktober 2016
    Hoi meiden heel veel plezier de komende maanden
    Liefs Arien
  11. Bianca Goedegebuure:
    6 oktober 2016
    Ik kijk uit naar de volgende verhalen! Leuk!!
  12. Bianca Goedegebuure:
    6 oktober 2016
    Ik kijk uit naar de volgende verhalen!
    Leuk!